تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

کسب در آمد از طریق بازی

Toman

کسب در آمد از طریق بازی که امروزه بسیار سر و صدا به پا کرده است و بیشتر مردم دنیا در حال بازی کردن میباشند. چندین گزینه وجود دارد و شما میتوانید از بخش های مختلف بازی برای خود کسب درآمد ایجاد کنید. کسب در آمد از طریق بازی در کشور ایران به تازگی شروع شده است ولی در کشور های اروپایی سال های زیادی است که بازی میکنند. در ادامه قرار است راه و روش و اسم بازی های که میتوان کسب درامد کرد را به شما توضیح دهیم. همچنین میتوانید بهترین DNS بازی را هم بخوانید.

کسب در آمد از طریق بازی

بازی Tapswap که امروزه بسیاری از مردم کشور ایران درحال بازی کردن میباشد و هر شخص با دو یا سه گوشی بازی میکند. این بازی بعداز بازی نات کوین عرضه شد و از جایی که بازی نات کوین لیست شد و بسیاری توانستد کوین های خود را بفروشند همه این بازی را بازی میکنند.

بازی تپ سواپ به این صورت است که شما با کلیک بر روی صفحه میتوانید کوین برای خود جمع کنید. و از همین طریق میتوانید بخش های مختلف بازی را آپدیت کنید تا کوین های بیشتر به دست آورید. به احمال زیاد طبق شایعات این ارز قرار است به زودی در صرافی های جهان قرار گیرد.

بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل که بسیار گیمر داخل ایران و جهان دارد و بیشتر مردم در حال بازی کردن میباشند. این بازی یک نوع بازی اکشن و هیجان انگیز میباشد و شما میتوانید لذت ببرید. کسب در آمد از طریق بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت میباشد که میتوانید از بازی خود ویدیو ظبط کنید و در شبکه های مجازی به انتشار بزارید. از این طریق میتوانید برای خود کسب در آمد داشته باشید یا میتوانید از امکانات بازی و آپدیت های بازی ویدیو بگیرید و تحلیل گر باشید. ولی اینکار نیاز به خرید سی پی دارد تا گیمر های زیادی بتوانند جذب ویدیو های شما شوند.

بازی همستر کامبت Hamster

بازی همستر کامبت Hamster که غیر ممکن است اسم این بازی جذاب به گوش شما نرسیده باشد. این بازی نیز شبیه به بازی تپ سواپ میباشد اما گیمر های بیشتری دارد و بخش های مختلفی دارد. شما در این بازی باید بخش های دیگر را آپدیت کنید و از طریق آن کوین به دست آورید. روزانه میتوانید کوین های رایگان را با حل معما و چالش به دست آورید. این ارز جذاب به تازگی به ولت متصل شده است و انتظار میرود که به زودی لیست شود و خرید و فروش شود.

پی اس موبایل

بازی پی اس موبایل همانطور که از اسمش معلوم است یک بازی فوتبالی میباشد. در این بازی شما میتوانید گیم پلی های خود را ظبط کنید و به صورت حرفه ای بازی کنید تا گیمر های فوتبالی شما را دنبال کنند.. از این رو میتوانید ویدیو های خود را در صفحات مجازی به اشتراک بزارید. برای اینکار همانند بازی call of duty mobile باید از خرید کوین ای فوتبال استفاده کنید. کوین پی اس موبایل به شما کمک میکند تا در بازی بسیار سریع و راحت رشد کنید تا به کسب در آمد برسید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0