تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

کالاف دیوتی یا فری فایر کدام بهتر است ؟؟؟

InShot_20240217_083921151

مقایسه دو بازی پر گیمر با نام کالاف دیوتی و فری فایر که این روز ها بسیار دیده میشود. بازی کالاف دیوتی یا فری فایر در سبک های بتل رویال میباشند و بین گیمر ها محبوبیت بسیار بالایی دارند. در این وبلاگ به صورت تخصصی سعی داریم به شما بگوییم کالاف دیوتی یا فری فایر کدام بهتر است همراه ما باشید.

بازی کالاف دیوتی یکی از بهترین گیم ها در جهان است که توسط شرکت بازی سازی اکتیویژن طراحی شده است. یکی از دلایل محبوبیت این بازی این است که بر روی دیوایس های اندروید و ios هم قابل بازی هستند. بازی کالاف دیوتی در چندین نسخه موبایل و کامپوتر عرضه شده است شماهم اگر دسترسی به کاپیوتر یا pes 4 دارید میتوانید از کیفیت بالای این بازی لذت ببرید.

بازی های موبایلی کالاف دیوتی از زمان 2003 توسط شرکت اکتیویژن منتشر شد و یکی از بهترین بازی های ویدیویی میباشد. کالاف دیوتی به این دلیل محبوب است که شمارا با فضای کامل جنگی رو به رو میکند. بازی کالاف دیوتی فضای بازی را طوری طراحی کرده است که شما را با فضای قبل از جنگ جهانی دوم و جنگ معاصر رو به رو میکند.

معرفی کالاف دیوتی موبایل

گارنا free fire ، که با نام فری فایر بسیاری از گیمر ها میشناسند. بازی فری فایر به سبک اکشن بتل رویال میباشد که در سال سپتامبر 2017 برای گوشی های اندورید و ios منتشر شد. بازی فری فایر در زمان های اولیه بازی های بتل رویال منتشر شد قبل تر از بازی پابجی موبایل انتشار پیدا کرده است.

گارنا فری فایر به دلیل اینکه شباهت زیادی به بازی pubg موبایل دارد به صورت پیشرفت کرد. بازی فری فایر از دید سوم شخص میتوانید بازی کنید گیمر ها پس از فرود در جزیره ناشناخته با چتر نجات باید با یک دیگر مبارزه کنند و منابع رو غارت کنید. فری فایر در صدر جدول پر دانلود ترین های بازی بتل رویال میباشد و رتبه 4 را دارد.

با این تفاوت های در بازی کالاف دیوتی و فری فایر بسیار از گیمر ها در انتخاب کالاف دیوتی یا فری فایر کدام بهتر است گیر کردند. در ادامه مقایسه های بیشتری میشود تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

معرفی فری فایر

در ادامه به سوالات شما که کالاف دیوتی یا فری فایر بهتر است پاسخ میدهیم و بررسی دقیق انجام میشود.

کالاف دیوتی موبایلفری فایر موبایل
حداقل حافظه رم 2 گیگابایتحافظه رم حداقل 2 گیگابایت
فضای داخلی حداقل 2 گیگابایتحافظه داخلی حداقل 800 مگابایت
سیستم عامل اندروید 6 به بالاسیستم عامل اندروید 6 به بالا
پردازنده تقریبا تمام گوشی های موبایلپردازنده تقریبا تمام پردازنده‌های موبایل
برای دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل و فری فایر باید حداقل این سیستم دیوایس را داشته باشید.
کالاف دیوتی موبایل و فری فایر

در تفاوت گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل ( call of duty mobile ) یا فری فایر ( free fire ) میتوان گفت کالاف دیوتی با اختلاف خیلی شدید بهتر است. بازی کالاف دیوتی موبایل سعی بر این دارد تا یک فضای واقعی و زنده تری به نمایش در بیارد. گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل به حدی بالا هست که شما میتوانید تا ریز ترین چیز ها رو ببنید مانند دود موتور و ماشین و چمن را ببینید. این سطح بالای گرافیک به بسیاری از گیمر ها که میخواهند گرافیک بالایی را تجربه کنند اجازه میدهد کالاف دیوتی را انتخاب کنند.

در بازی فری فایر گرافیک پایین تر و سبک انیمیشنی دارد و گیمر هایی که دوست دارند سرگرم باشند فری فایر گزینه خوبی میباشد. به دلیل سبک انیمیشنی بازی فری فایر این امکان که روی گوشی های ضعیف تر هم قابل بازی هست و دیوایس بسیار قوی نیاز ندارد.

نتیجه آخر این بخش بستگی به خود شخص گیمر دارد که اگر به دنبال گرافیک بالا و ریز بین میباشد کالاف دیوتی موبایل بهتر گزینه میباشد. اگر گیمر به دنبال بازی سرگرم کننده و حالت ساده تری میگردد میتواند فری فایر را انتخاب کند بستگی به سلیقه شخص گیمر دارد.

تفاوت های زیادی در گیم پلی کالاف دیوتی و فری فایر دارد و این بستگی به سطح بازی گیمر و تجربیات خود در بازی دارد به خصوص در بخش بتل رویال که این روز ها بسیار زیاد شده است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

فری فایر : بازی فری فایر ( free fire ) با حداکثر 50 گیمر و زمین کوچیک تر به شما این امکان را میدهد که هر دست را 10 دقیقه بازی کنید.

کالاف دیوتی موبایل : بازی کالاف دیوتی موبایل حداکثر 100 گیمر و زمین بزرگ تر و زمان تقریبی هر دست بازی 30 دقیقه میباشد.

کالاف دیوتی موبایل : از کنترل سنگین تر و حس واقع گرایانه برخوردار است و حس بهتری دارد و لگد اسلحه.

فری فایر : به دلیل گرافیک پایین حس سبکی و سادگی تری را در بازی تجربه میکنید.

فری فایر : تعداد بسیار بیشتری اسکین در بازی وجود دارد و این بازی را شاداب و لذت بخش تر میکند.

کالاف دیوتی : تعداد اسکین کمتری نسبت به فری فایر دارد و بیشتر شبیه به یک دیگر هستند.

Hitscan به این معنا هست که بعداز فشردن ماشه گلوله اصابت کند. هر دو بازی فری فایر و کالاف دیوتی موبایل از این امکان استفاده میکنند بر خلاف بازی پابجی و فوتنایت که بعداز شکلیک باید مسافت را طی کند.

به صورت کلی اگر به دنبال بازی واقع گرایانه تری میگردید کالاف دیوتی موبایل بهترین گزینه باشد. بر خلاف این موضوع اگر دنبال بازی ساده تر و سریع تر و انیمیشنی تری میگردید فری فایر گزینه خوبی است.

تفاوت حالت بازی کالاف و فری فایر بسیار زیاد است و این به این موضوع میباشد که میتواند تجربیات مختلفی را به اشتراک بزارد. حالت بازی call of duty mobile و free fire به شرح زیر میباشد.

خرید جم فریفایر

فری فایر چندین حالت بازی ارائه  میدهد مانند بتل رویال ( Battle Royale ) ، در جستجوی طلا ( Treasure Hunt ) ، بخش تیم که به قسمت 4*4 تبدیل میشود. در بخش 4*4 دو گروه مقابل یک دیگر قرار میگیرید و مبارزه میکنید. این حالت ها در بازی free firee به شما کمک میکند که خسته نشوید و به بازی کردن ادامه دهید.

بازی کالاف دیوتی موبایل هم مانند فریفایر حالت های مختلفی دارد. مانند بتل رویال تک نفره ( Single Player ) حالت دو یا چند نفره ( Multiplayer ) حالت زامبی مود ( Zombie ) حالت های بتل رویال میباشد. در بخش مولتی پلیر برنده ( Last One Standing ) جستجوی ویژه ( Search and Destroy ) در کالاف دیوتی موبایل حالت های زیادی وجود دارد و شمارا شگفت رده میکند تا بازی کنید.

حالت های هر دو بازی کالاف دیوتی موبایل و فری فایر با هم فرق دارند. بازی کالاف دیوتی موبایل بر استراتژیک و چند بعدی تمرکز دارد و این گیمر را به چالش میکشد و بازی را جذاب میکند. در حالی که call of duty mobile با این سبک جلو میرود بازی فری فایر فقط بر روی سرعت و حالت اکشن فعالیت میکند.

اگر بخواهیم به شما بگوییم کدام حالت بهتر است میزاریم در اختیار سلیقه گیمر که انتخاب کند. اگر به دنبال بازی اکشن و سریع هستید فری فایر میتواند گزینه بهتری باشد. در بازی کالاف دیوتی موبایل حالت های متخلفی وجود دارد اگر به دنبال بازی با کیفیت و پر هیجان هستید کالاف دیوتی موبایل بهتر میباشد.

مقایسه کالاف دیوتی و فری فایر

شاید برای شماهم سوال باشد که نقشه فریفایر و کالاف دیوتی موبایل کدام بزرگتر و بهتر است. اگر بازی را به روی بتل رویال بزاریم و در نظر بگیریم حالت های مختلفی در بازی ها وجود دارد. بازی کالاف دیوتی موبایل در بخش بتل رویال فقط دو نقشه قابل بازی میباشند با نام ، Isolated و Alcatraz ، که میتوانید بازی کنید. ولی یک نکته که بخواهیم بهتون بگیم بازی کردن در Alcatraz بسیار جذاب و خاطره بر انگیز میباشد. در کل بازی کالاف دیوتی موبایل چون کیفیت بالایی دارد و بیشتر بر روی ریز بین ها تمرکز دارد سعی بر این دارد که شما از منظره خسته نشوید.

نقشه بازی فری فایر بیشتر از بازی کالاف دیوتی میباشد و شما میتوانید هر دست از یک منظره استفاده کنید. در بازی free fire نقشه هایی با نام ، برمودا ، کالاهاری ، برزخ که هر کدام ویژگی های دشواری دارد. و به شما کمک میکند تا تجربیات متفاوتی به دست آورید.

این دو بازی برتر در تنوع نقشه گیمر را کامل در سر دو راهی قرار میدهد. بازی فری فایر با تمرکز بر روی تنوع نقشه و حالت های مختلف تمرکز دارد و یک حالت را انتخاب کرده است. بازی کالاف دیوتی موبایل با تمرکز بر روی حالت های بیشتر و کیفیت بالاتر و ارائه گسترده تر نقشه های بازی تمرکز دارد. و باز هم بستگی به گیمر در بازی دارد که از حالت و دمو چه بازی لذت کافی میبرد.

در بازی کالاف دیوتی موبایل تعداد و تنوع اسلحه بیشتری وجود دارد و این بازی را بسیار جذاب میکند. call of duty بسیار بهتر است از نظر سیستم مبارزه به این دلیل که شما موقع دویدن میتوانید شلیک کنید. بر روی زمین میتوانید لیز بخورید از دیوار بالا بروید و مبارزه ای پر هیجان داشته باشید. در بازی کالاف دیوتی موبایل شما باید بسیار سریع عمل کنید در بعضی از مبارزات اگر کسری از ثانیه دیر عمل کنید احتمال مرگ شما وجود دارد.

سیستم بازی free fire به صورت قدیمی و بازی های قبل از سال 1999 ساخته شده است. بعداز پرت شدن از هواپیما و فرود باید دنبال اسلحه خود بگردید و شروع به مبارزه کنید.

اگر میخواهید بدونید کالاف دیوتی بهتر است یا فری فایر باید این را بدانید در این بخش کالاف دیوتی موبایل خیلی بهتر از فری فایر میباشد. گیمر های کالاف دیوتی موبایل بسیار سریع و دارای سرعت بالایی هستند ولی در فری فایر به این صورت نمیباشد و برعکس کالاف دیوتی هیجان کمتری دارد.

در بازی کالاف دیوتی و فری فایر دارای حالت بازی چند نفره میباشند. در بازی های چند نفره شما میتوانید با تمام دنیا بازی کیند و ارتباط بگیرید میتوانید در این حالت دوستان خارجی پیدا کنید و در بازی های بعدی با آن ها بازی کنید.

در هر دو بازی امکان سفارشی کردن وجود دارد و شما میتوانید طبق سلیقه خود شخصیت بازی را سفارش سازی کنید. میتوانید نوع اسلحه ، شخصیت ، مو ، رنگ صورت و …. که میشود تغییر داد. در بازی کالاف دیوتی موبایل شما با محدودیت هایی مواجه هستید که نمیتوانید رنگ صورت ، کلاه ، لباس را سفارش سازی کنید. شخصیت های کالاف دیوتی دارای لباس خاص هستند و قابل تغییر نمیباشد.در بازی فری فایر شما دسترسی بیشتر به سفارشی کردن دارید و همه چیز را میتوانید سفارش سازی کنید بدون هیچ محدودیتی و به صورت دلخواه میباشد.

در بازی های آنلاین مانند کالاف دیوتی موبایل و فری فایر گیمر ها برای اینکه امکانات بهتر هزینه میکنند تا بازی حرفه ای تری داشته باشند. برای اینکه بتوانید محصولات داخل بازی خریداری کنید باید ارز داخل بازی را داشته باشید. تمامی بازی های آنلاین در بازی برای خود ارز های مختلفی دارد که شما با تهیه این ارز ها میتوانید محصولات داخل بازی را تهیه کنید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه کشور ایران سال هاست در تحریم های بین المللی قرار گرفته است برای خرید سکه های داخل بازی نیاز به حساب های مجاز است. نیاز نیست نگران باشید سایت گوست گیم با چندین سال سابقه در این حوضه فعالیت میکند. و این امکان را برای شما گیمر ها فراهم کرده است که با پرداخت ریالی محصول مورد نظر را خریداری کنید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی باید به صفحه خرید سی پی مراجعه کنید. اگر میخواهید جم فری فایر خریداری کنید باید به صفحه خرید جم فری فایر مراجعه کنید.

در این بخش پایانی میتوان به سوالاتی پاسخ داد که کدام بازی بهتر و برتر است. هر دو بازی کالاف دیوتی موبایل و فری فایر را به صورت تخصصی و حرفه ای بررسی کردیم و کامل با بازی ها آشنا شدیم. بازی کالاف دیوتی موبایل امکانات خوبی دارد و امکانات بدی هم دارد و بازی فری فایر هم به این صورت میباشد. ما نمیتوانیم به شما بگوییم که کدام بازی بهتر است چون واقعا بستگی به سلیقه شما دارد که از چه نوع سبکی لذت میبرید.

حالا ما چند سوال از شما داریم کالاف دیوتی یا فری فایر کدام بهتر است ؟؟؟ اگر شما بازی کردید کدام را انتخاب میکنید یا اگر بخواهیم بازی کنید کدام را انتخاب میکنید.

در قسمت گرافیک به دلیل موتور های حرفه و ساخت پر قدرت بازی کالاف دیوتی موبایل برتری بسیاری زیادی دارد و فری فایر هم خوب است ولی به پای بازی کالاف دیوتی موبایل نمیرسد.

بازی فریفایر با حداقل حجم 500 مگابایت میباشد و سبک تر از کالاف دیوتی موبایل میباشد.

بازی فری فایر به دلیل اینکه در بخش بتل رویال خود 50 گیمر وجود دارد و حداکثر 10 دقیقه زمان میبرد تا بازی به اتمام برسد. در بازی کالاف دوتی موبایل به دلیل اینکه در بخش بتل رویال هر دست 100 نفر بازی میکنند حداکثر 30 دقیقه زمان میبرد تا بازی به اتمام برسد.

1 نظر

  1. […] که میتوانید بازی کنید. همچنین شاید تمایل با آشنایی کالاف دیوتی موبایل یا فری فایر بهتر است را نیز داشته […]

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0