تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

هر گردونه کالاف دیوتی چقدر سی پی میخواد

Call-Of-Duty-Mobile-Season-7-New-Release-Date-Revealed

هر گردونه کالاف دیوتی چقدر سی پی میخواد و از کجا سی پی ارزان بخریم در ادامه همراه ما باشید تا تمام موارد را بررسی کنیم . بازی کالاف دیوتی موبایل که این روز ها سر و صدای بسیار کرده است و در تمام سنین این بازی جذاب را بازی میکنند. بسیاری از افراد برای اینکه راحت تر و سریع تر در بازی پیشرفت کنند از گزینه خرید سی پی استفاده میکنند. سی پی کالاف دیوتی موبایل مانند گزینه ای هست که شما رو به صورت خیلی سریع از بازی جلو میندازد میخواید بدونید سی پی چیست ؟؟؟

خوب به نظر شما سی پی کالاف دیوتی چیست کمی فکر کنید و به این سوالی پاسخ بدید. درست است پول داخل بازی میباشد در تمام بازی های آنلاین و ویدیویی پول هایی موجود هست که به پیشرفت شما میکند. پول های رایج بازی ها اسم های مختلفی دارند مانند پابجی : خرید یوسی ، فری فایر : خرید جم فریفایر و نمونه های دیگر که مشاهده کرده اید. در بازی کالاف دیوتی موبایل اسم این ارز سی پی کالاف دیوتی موبایل میباشد که با سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید از تمام امکانات ویژه بازی استفاده کنید. امکانات ویژه میتوان به بتل پس ، گردونه ، جعبه شانس و …. گفته میشود که تمام گزینه ها بررسی میکنیم.

گردونه کالاف دیوتی موبایل که به آن گردونه شانس هم گفته میشود جوایز به خصوص خود و متفاوتی دارد. در گردونه بازی جوایزی مانند : گان لجندری ، اسکین ، لجندری ، ماشین ، چتر ، کیف ، دنس و …. قرار میدهند که باید گردونه را بچرخانید و طبق شانس برنده شوید. برای چرخش گردونه بازی کالاف دیوتی موبایل شما نیاز به سی پی دارید که بتوانید از گردونه شانس استفاده کنید.

برای استفاده از گردونه شانس بستگی به کشور انتخابی دارد که چه مقدار سی پی نیاز است. کشور یا همان ریجن بازی در سه حالت میشود خاورمیانه ( ایران ) ، هند ، اروپا هستند که باید انتخاب کنید. ریجن های ارزان بازی به این ترتیب میباشد ریجن هند ، ایران و اروپا هستند . اگر دنبال ارزان ترین کشور هستید باید هند را انتخاب کنید جلو متوجه میشوید که چرا ارزان هست.

تعداد سی پی کالاف دیوتی موبایل در هر بار استفاده از گردونه چقدر است به ترتیب کشور ها گفته میشود. از ارزانترین کشور که هند میباشد شروع میکنیم و اخرین گزینه اروپا میباشد. اگر میخواهید بعد ها پشیمون نشوید باید بگیم که ریجن ها قابل تغییر نیست پس حتما بر روی کشور هند بزارید.

تعداد سی پی مورد نیاز کشور هند به این ترتیب میباشد : 1800-1100-800-520-320-200-120-50-30-10 از کم به زیاد میباشد. در کل کشور هند برای استفاده از گردونه ریجن هند نیاز به 5000 سی پی و گردونه متیک نزدیک به 6000 سی پی نیاز دارد.

تعداد سی پی مورد نیاز برای کشور ایران به این ترتیب میباشد : 3200-1900-1400-900-560-350-210-80-55-20 از کم به زیاد میباشد. در کشور ایران برای استفاده از گردونه نیاز به 8700 سی پی و در گردونه های متیک نزدیک به 10000 سی پی نیاز میباشد.

تعداد سی پی مورد نیاز برای کشور های اروپا به این ترتیب میباشد : 4700-2800-2000-1300-800-500-300-120-80-30 از کم به زیاد میباشد. در کشور های اروپایی که گران میباشد نیاز به 13000 و در بعضی گردونه ها 15000 سی پی نیاز هست.

امیدوارم تا اینجا متوجه تفاوت های بازی شده باشید که کدام کشور ارزان و کدام گران هست. اگر نظر سایت گوست گیم را بخواهید ریجن هند بهترین گزینه میباشد و ارزان ترین کشور میابشد. ارزان بودن ریجن هند کالاف دیوتی موبایل فقط در گردونه نیست بلکه در بتل پس در جعبه شانس و در تمام بازی میباشد. در بخش بعدی به شما فروشگاه خرید سی پی ارزان را معرفی میکنیم همراه ما باشید.

در این روز ها که سی پی کالاف دیوتی موبایل قیمت های بالایی دارد و برای هم سخت میباشد تا سی پی بخرند یک را باقی مانده است. سی پی کالاف دیوتی موبایل به دلیل تحریم های مالی ایران که نمیتوانند خودشان خرید کنند باید از واسطه ها استفاده کنند. از این رو نیاز به یک واسطه معتبر میباشد که بهترین گزینه برای خرید فروشگاه گوست گیم میباشد. فروشگاه گوست گیم دارای نماد اعتماد و درگاه بانکی میباشد و بدون محدودیت میتوانید خرید کنید و سی پی خود را در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. خرید سی پی از گوست گیم بهترین گزینه میباشد و دارای رسید خرید گوگل میباشد که میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

خوب به پایان صحبت ها رسیدیم امیدواریم تا اینجا مفیده بوده باشد پس ریجن اکانت را به روی ریجن هند بزارید. ریجن هند ارزان ترین ریجن هست فراموش نکنید اگر بلد نیستید میتوانید به پشتیبانی ما در گوست گیم بگید انجام بدند. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از گوست گیم اقدام کنید و در سریعترین زمان سی پی خود را تحویل بگیرید.

گردونه کالاف دیوتی موبایل

3 نظرات

  1. متین
    فروردین 14, 1403 در 9:31 ق.ظ

    خوب

  2. متین
    فروردین 14, 1403 در 9:32 ق.ظ

    خیلی خیلی خوب

    1. ghostgame
      فروردین 17, 1403 در 5:15 ب.ظ

      ممنون از شما
      با تشکر گوست گیم

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0