تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

سازنده کالاف دیوتی موبایل

COD_S06_Spawn_3_MilSim.0

سازنده کالاف دیوتی موبایل یکی از قشنگ ترین و محبوب ترین بازی برروی موبایل ب حساب میاید. که از شرکت  (Activision) و تنسنت گیمز(Tencent Games) درست شده است.شرکت (Activision) یکی از خفن ترین شرکت های بزرگ و درست کردن بازی در صنعت بازی های ویدیويی است.شرکت تنسنت گیمز یکی از بزرگ ترین شرکت های نشربازی و درست کننده بازی های موبایلی مانند کالاف دیوتی موبایل است. اگر این بازی را دوست دارید وقصد پیشرفت در این بازی را دارید . می توانید با خرید سی پی به سرعت در بازی کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید.

کالاف دیوتی موبایل برای بار اول درسال 2019 به دنیای بازی معرفی شد.این بازی برگرفته از مجموعه بازی هایCall of Duty. قبلا برروی کنسول ها و کامپیوترها منتشر شده بودند، توسعه یافت. از آن زمان تا کنون بازی کالاف دیوتی موبایل موفقیت های زیادی به دست آورده است.باجمعیت زیادی بازیکنان و رتبه بندی های برتر درفروشگاه های اپلیکیشن،به عنوان یکی از بازی های موبایل، پرطرفدار به حساب میاید.همچنین ،توسعه دهندگان آپدیت ها قابلیت های جدیدی را به بازی اضافه میکنند.همچنین بازی را برای با قابلیت ها برای بازیکنان بهتر میکند. کالاف دیوتی با آیتم های جدید به بازیکنان، رنگ و بویی تازه میدهد.این بازی با ارائه سی پی کالاف دیوتی موبایل، قابلیت خرید لباس، پوسته اسلحه و آیتم‌های دیگر را به بازیکنان می‌دهد.

سازنده کالاف دیوتی موبایل

اولین سازنده کالاف دیوتی موبایل؛شرکت اکتیویژن.شرکت اکتیویژن (Activision) یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های نشر بازی در صنعت بازی‌های ویدیویی است.این شرکت در سال ۱۹۷۹درست شد.دراین سال ها به یکی از بزرگترین ناشران بازی های ویدیویی در جهان تبدیل شده است.اکتیویژن تعداد زیادی از بازی‌های موفق و پرفروش را پخش کرده وشناخته شده است.به خاطر سری بازی‌های کالاف دیوتی (Call of Duty) می‌باشد.
سری بازی‌ کالاف دیوتی یکی از محصولات برجسته اکتیویژن است. این سری بازی شامل بازی‌های شوتر اول شخص شگفت انگیز می باشد که درسال های مختلف پخش شده است.کالاف دیوتی به عنوان یک نام تجاری بسیار موفق در صنعت بازی شناخته می‌شود و بازی‌های این سری عمدتا در محیط‌های جنگی دنبال میشوند.
هرساله نسخه یا (آپدیت) های جدیدی منتشر میشوند.معمولا استودیو های مختلف توسعه پیدا میکنند؛ اما ناشری که به تنهایی بازی را منتشر می‌کند، اکتیویژن است.
اکتیویژن با همکاری تنسنت گیمز (Tencent Games) نیز بازی کالاف دیوتی موبایل را توسعه و منتشر کرده است.این بازی دربین کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده است.
شرکت اکتیویژن با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های صنعت بازی شناخته می‌شود.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از گوست گیم به شما کمک میکند تا در بازی کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید. شما اگر به دنبال خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل هستید میتوانید همین حالا با کمترین قیمت اقدام کنید. پشتیبانی سایت گوست گیم به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته میباشد و دارای پشتیبانی آنلاین میباشد.

سازنده کالاف دیوتی موبایل کیست ؟؟؟

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0