تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

تفاوت پی اس موبایل و دریم لیگ

2122974

تفاوت پی اس موبایل و دریم لیگ دو بازی پر طرفدار که در ادامه این دو بازی جذاب را بررسی میکینم. ورزش فوتبال بیشترین هواداران را در بین ورزش های دیگر دارد از این رو بازی های فوتبالی در کنار بازی های آنلاین مشاهده میشود و رتبه خوبی دارد. تا امروز شرکت ها بازی سازی زیادی شروع به ساخت بازی های فوتبالی کرده اند که تجربه بهتری به شما میدهد. به جرات میتوان گفت بازی های PES Mobile و Dream League Soccer بهترین بازی فوتبالی هستند در ادامه برای بررسی این دو بازی همراه ما باشید.

رقابت های بسیار شدیدی به این دو بازی وجود دارد و از این رو جذاب تر میشوند و بارها میشود پی اس موبایل و دریم لیگ را بررسی کرد.

حالت های بازی

هر دو بازی PES Mobile و Dream League Soccer بازی های آنلاین هستند. با این رو هر بازی میتواند حالت های مختلفی را در بازی به گیمر ها ارائه  کند. در بازی پی اس موبایل شما باید سعی کنید جوایزی که در بازی ها به دست می آورید یک باشگاه فوتبال بسازید.بیشتر مسابقات در بازی پی اس موبایل به صورت موقتی میباشد و زود از میان میرود. به صورت کلی میتوان گفت بازی efootball PES در حالت های بازی از دریم لیگ ساکر ضعیف تر میباشد.

دریم لیگ ساکر همانند بازی پی اس موبایل ضعیف نمی باشد و طبق نظر سنجی رتبه متوسطی را برای خود گرفته است. و اگر میخواهید بدانید کدام حالت بهتر است بهترین حالت بازی در نظر سنجی Dream League LIVE میباشد.

ربات ها در پی اس موبایل و دریم لیگ

ربات های هوش مصنوعی در بازی های دریم لیگ ساکر و پی اس موبایل بسیار قوی هستند که در ادامه این هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد. منظور از هوش مصنوعی همان حرکت های خودکار بازیکنان میباشد . دریم لیگ ساکر در این مورد خوب عمل کرده و هوش مصنوعی عالی دارد اما تا زمانی که با بازی پی اس موبایل مقایسه نکنیم.

در بازی پی اس موبایل هوش مصنوعی قدرتمندی در حالت فعالیت میباشد. شما در طول بازی میبنید که بازیکنان بدون توپ حرکت میکنند ، زمان گل خوشحال میشوند ، در زمان بد بازی کردن حرص میخورند. با تمام این امکانات و قدرت های موجود هوش مصنوعی هنوز باگ های وجود دارد اما زیاد آزار دهنده نیستند.

توانایی بازیکنان

بازی های فوتبال باید مانند ورزش فوتبال همه چیز یکسان باشد. در مواقع میتوان گفت حتی توانایی ، قدرت و مهارت ها باید مشابه واقعیت در بازی فوتبال باشد. این قوانین به گیمر ها اجازه میدهد تا تجربه لذت بخش و بازی واقعی را تجربه کنند. در بحث توانایی بازیکنان دقیقا همان قسمتی است که بازی پی اس موبایل از تمام بازی ها پیش میگیرد. پس موبایل در این موضوع توانایی های زیادی دارد و با بررسی های دقیق هر فصل مهارت های مناسبی برای آن ها ایجاد میکند. در efootball PES دارای مهارتی هستند که به واقعیت شبیه هست و بازی واقع گرایانه تر میباشد.

در بازی دریم لیگ ساکر یک بخش رده بندی مناسب دیده میشود اما همچنان یک مشگل وجود دارد. تفاوت در بازی دریم لیگ ساکر بیشتر به اعداد محدود شده است. در واقع میتوان اینطور گفت که در بازی دریم لیگ تفاوت زیادی در بازیکنان وجود ندارد فقط اسم و اعداد تغییر میکند. در بازی پی اس موبایل رده بندی خوبی شکل گرفته است و تفاوت های بازیکنان زیاد میباشد.

تفاوت پی اس موبایل و دریم لیگ

طراحی لباس و چهره بازیکنان

یکی از ددلایلی که کمک میکند بازی واقع گرایانه تر مشاهده شود طراحی لباس و چهره بازیکنان میباشد. در واقع همراه لباس و چهره بازیکنان باید دویدن و حتی حرکات آن ها شبیه واقعیت باشد. اگر بخواهیم بازی پی اس موبایل و دریم لیگ را در این زمینه مقایسه کنیم پی اس موبایل در رتبه اول قرار دارد. در بازی PES Mobile نسبت به گرافیک موجود در بازی بسیار عالی میباشد و واقع گرایانه تر میباشد.

ضعیف ترین رتبه به بازی دریم لیگ ساکر میرسد این بازی تا امروز نتوانسته یک بازیکن را شبیه واقعیت طراحی کند و بسیار در این زمینه ضعیف میباشد.

گزارشگر دریم لیگ و پی اس موبایل

گزارشگر بازی میتواند لذت و هیجان بازی را چندین برابر کند مخصوصا اگر از صدای معروف استفاده کند. در بازی Dream League Soccer از یک هوش مصنوعی خوب استفاده شده است اما خوب عمل نمیکند. در طول بازی دریم لیگ گزارشگر به اندازه ی یک جمله را تکرار میکند که شاید از بازی خسته شوید.

بر خلاف دریم لیگ ساکر بازی پی اس موبایل در بخش گزارشگری حرفه ای عمل کرده است اما بر روی بازی نصب نشده است. شما میتوانید این فایل را دانلود کنید و به بازی اضافه کنید و لذت ببرید. در pes mobile شما شاهد گزارشگری در زبان های مختلفی میباشید که میتوانید آن را تنظیم کنید و لذت ببرید.

دانلود پی اس موبایل و دریم لیگ ساکر

برای دانلود پی اس موبایل و دریم لیگ ساکر باید از برنامه های معتبر استفاده کنید. این دو بازی در هر دو نسخه ios و اندروید منتشر شده است برای دانلود بازی پی اس موبایل میتوانید به اپ استور و گوگل پلی مراجعه کنید. همچنین برای دانلود بازی دریم لیگ ساکر میتوانید همین کار را انجام دهید از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. لطفا توجه کنید حتما نسخه اصلی و از همین برنامه ها دانلود کنید تا دچار مشگل نشید و بتوانید به راحتی استفاده کنید.

خرید جم بازی

در تمامی بازی های آنلاین محصولاتی وجود دارد که شما میتوانید با خرید آن ها پیشرفت های بسیار کنید. در بازی دریم لیگ ساکر و پی اس موبایل هم به همین صورت میباشد. شما میتوانید برای خرید جم بازی به سایت گوست گیم مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید. در بازی پی اس موبایل اسم این ارز کوین میباشد که شما میتوانید خرید کوین پی اس موبایل را در همین سایت انتخاب کنید. همچنین اسم ارز دریم لیگ ساکر الماس و سکه میباید و میتوانید برای خرید الماس دریم لیگ ساکر و سکه به سایت گوست گیم بروید.

حرف آخر

در بخش پایانی این مطلب هستیم و میتوان حرف آخر را به خود گیمر های بازی پی اس موبایل و دریم لیگ سپرد. هر دو بازی PES Mobile و Dream League Soccer خوبی ها و بدی های خود را دارد. اما بستگی به شما دارد که چه سبک بازی را دوست دارید. نسبت به سلیقه خود میتوانید بازی را انتخاب کنید هر دو بازی عالی میباشد. در بخش خرید سکه دریم لیگ و کوین efootball هم گوست گیم بهترین گزینه میباشد قیمت مناسب و ارزان و تحویل فوری میباشد. همچنین اگر شما به مطلب تفاوت پی اس موبایل و دریم لیگ ساکر علاقه داشتید میتوانید مطلب از کجا کوین ارزان efootball بخریم را هم مطالعه کنید. لطفا نظر خود را درباره ی تفاوت پی اس موبایل و دریم لیگ بگویید از نظر شما کدام بهتر است ؟؟؟

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0