تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

بهترین بازی موبایل 2024

best-game-pass-games-xbox-pc-min

بهترین بازی موبایل 2024 طیق نظر سنجی جهانی که برترین بازی های رایگان که شما میتوانید بدون هزینه بازی کنید. آیا برای یک سفر دور به دنیای گیم آماده هستید تا باهم یه پردازش این بازی ها برویم. فروشگاه گوست گیم برترین بازی ها را جمع آوری کرده از موع اکشن تا سرگرمی های معمولی شما میتوانید بهترین بازی موبایل 2024 برای موبایل ، آیپد و آیفون را داشته باشید. در ادامه بهترین بازی های موبایل را بررسی میکنیم و این لیست به کار شما میایید همچنین میتوانید بهترین بازی مشابه فری فایر را هم بخوانید.

بهترین بازی موبایل 2024 رایگان

وارد دنیای گیج کننده Albion Online شوید ، یک بازی که در آن میتوانید جستجو کنید و منابع را جمع آوردی کنید و صرفه جویی کنید. این سبک بازی ماجراجویی sandbox ، به شما این امکان را میدهد تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و سرنوشت خود را بسازید. بازی Albion Online هم اکنون هم برای اندورید و آیفون در فروشگاه google play و app store قرار دارد.

بهترین بازی موبایل 2024 برای اندروید و آیفون

با این بازی آشنایی زیادی دارید پرندگان خشمگین اما این بار رنگا رنگ و قدرت های بیشتر و اعتیاد آور که میتوانید بازی کنید. Angry Birds 2 را همین حالا نصب کنید و به دنیای کودکانه بروید و لذت ببرید Angry Birds 2 هم اکنون برای اندروید و ios در دسترس میباشد.

بهترین بازی موبایل 2024 سریع و خشن

اگر به دنبال یک بازی ماشینی عالی هستید برای مسابقات پر سرعت در بازی Asphalt 9: Legends آماده شوید و همه را شکست دهید. در بازی آسفالت 9 شما میتوانید گرافیک بالای بازی را تجربه کنید و ماشین خود را شخصی سازی کنید و در سراسر دنیا مسابقه دهید.

بهترین بازی موبایل 2024 استراتژی

بازی Black Desert Mobile یک بازی اکشن میباشد که شما میتوانید در آن بجنگید و یک واقع MMORPG  همجانبه را تجربه کنید. Black Desert Mobile یک گرافیک بسیار خیره کننده و لذت بخش دارد که لذت بازی را چندین برابر میکند. بازی Black Desert Mobile هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما هم اکنون میتوانید دانلود کنید. Black Desert Mobile یکی از بهترین بازی های رایگان 2024 میباشد که میتوانید بازی کنید.

بهترین بازی موبایل 2024 براول استارز

بازی Brawl Stars یک بازی استراتژیک اشکن میباشد که حالت های نبرد مختلفی دارد شما میتوانید با دوستان خود یک تیم درست کنید و مسابقه کنید. اگر به دنبال بازی گروهی اکشن هستید هم حالا بازی براول استارز را از google play و app store دانلود و نصب کنید.

بهترین بازی موبایل 2024 کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی اکشن از نوع بتل رویال میباشد که شما میتوانید دانلود و بازی کنید. Call of Duty: Mobile گیمر های بسیار زیادی دارد این بازی از نوع سرعتی میباشد و باید رفلکس بسیار بالایی داشته باشید. شما با مهارت و حرفه خود میتوانید در کالاف دیوتی موبایل حماسه آوری کنید. همچنین میتوانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به سایت گوست گیم مراجعه کنید. و برای دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از طریق برنامه های گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید.

بهترین بازی موبایل 2024 پی اس موبایل

با بازی eFootball 2024 میتوانید هیجان فوتبال را تجربه کنید. یک تیم رویایی برای خود درست کنید و وارد زمین شوید و حریفان خود را شکست دهید اگر به دنبال بازی فوتبالی هستید پی اس موبایل بهترین گزینه میباشد. شما هم اکنون میتوانید برای دانلود بازی eFootball 2024 در فروشگاه های معتبر گوگل پلی و اپ استور اقدام به نصب کنید. همچنین برای خرید efootball ارزان از گوست گیم اقدام به خرید کنید.

بهترین بازی موبایل 2024

در بازی کلش آف کلنز شما میتوانید تیم خود را آموزش دهید و قلعه خود را بسازید و در نبرد ها شرکت کنید. بازی کلش آف کلنز که یک بازی استراتژی میباشد و باید از قلعه خود اضافه کنید به میلیون ها گیمر در سراسر دنیا بپیوندید. برای نصب Clash of Clans به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور بروید. همچنین برای خرید بلیت طلایی ارزان میتوانید به سایت گوست گیم بروید.

لیست بهترین بازی موبایل 2024 برای اندروید و آیفون بروز میشوند اگر علاقه مند به این نوع وبلاگ هستید میتوانید در سایت گوست گیم ثبت نام کنید تا به شما اطلاع رسانی شود و یا هفته ای یک بار به این وبلاگ سر بزنید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0