تمامی سفارشات در حال انجام است
دسته بندی نشده

بهترین اسکین گان پابجی موبایل

pubg-battlegrounds-kzv9y

بهترین اسکین گان پابجی موبایل را در ادامه باهم بررسی میکنیم همراه ما باشید. از زمان عرضه بازی pubg mobile چیزی نزدیک به 6 سال میگذرد اما همچنان میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال بازی کردن هستند. همچنین تولید کنندگان بازی پابجی موبایل همواره در تلاش هستند تا امکانات و کیفیت بهتر را برای گیمر فراهم کنند تا تجربه های بهتر کسب کنید. در میان امکانات و آیتم های زیاد بازی بیشتر گیمر ها به دنبال بهترین اسکین گان پابجی موبایل میباشد. بیشتر اسکین اسلحه پابجی موبایل با خرید یوسی پابجی موبایل امکان پذیر است . اما برخی از اسکین گان های رایگان وجود دارد و دسترسی به آن ها بسیار سخت میباشد در ادامه باهم اسکین های کم یاب پابجی موبایل را بررسی میکنیم.

برای به دست آوردن اسکین کم یاب اسلحه بازی پابجی موبایل نیاز به صبر و خرج کردن پول درون بازی دارید. در ادامه میخواهیم 5 اسکین برتر گان پابجی موبایل را به شما معرفی کنیم. همانطور که به شما گفتیم برای تهیه اسکین کم یاب pubg mobile نیاز به یوسی ، صبر و شانس دارید.

شانس گزینه غیر قابل پیش بینی هست و نباید زیاد به آن دل بست اما با صبر و حوصله و تلاش میتوانید اسکین کم یاب دریافت کنید. یکی از راه دست یافت به گان های کم یاب بازی شرکت در رویداد های بازی میباشد. با شرکت در مسابقات میتوانید یوسی پابجی دریافت کنید و شانس خود را برای اسکین گان پابجی موبایل افزایش دهید.

اسکین گان کمیاب Call of the Wild M416 در طی یک رویداد به نام Lucky Spin در بازی pubg mobile به مدت محدود و کوتاهی در بازی فعال بود. هرینه هر چرخش گردونه 60 یوسی پابجی و هزینه تمام گردونه پابجی 540 یوسی بود. این اسکین گان کمیاب دارای آپدیت میباشد و با هر بار آپدیت امکانات جدیدی به آن اضافه میشود. تنها در بازی چند درصد گیمر ها دارای این اسکین کمیاب میباشند و به همین دلیل کمیاب ترین اسکین بازی پابجی موبایل میباشد.

اسکین گان Call of the Wild M416 به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از محبوب ترین گان گمیاب pubg میباشد.

AWM یک نوع اسلحه دوربین دار مانند اسنایپ میباشد و برد بسیار زیادی دارد. اسکین گان کمیاب AWM Mauve Avenger به دلیل طراحی زیبا و استفاده از رنگ های سیاه و بنفش نظر بسیاری از گیمر هارا جلب کرده است. برای به دست آوردن این گان زیبا نیاز است که در Lucky Spin شانس بازی خود را امتحان کنید. به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین گان ها Mauve Avenger میباشد.

بهترین اسکین گان پابجی موبایل ارزان

AWM Mauve Avenger به دلیل ظاهری زیبا و قشنگ تبدیل به یکی از کمیاب ترین اسکین پابجی موبایل شده است. نرکیب رنگ سیاه و بنفش ظاهری بسیار جذاب و ترسناک به آن داده میتوانید در میدان نبرد خودنمایی کنید. این اسکین گان کمیاب دارای ویژگی های بسیار میباشد که حتما باید یکبار امتحان کنید.

یکی دیگر از بهترین اسکین گان پابجی Desert Fossil که از نوع AKM میباشد. در اولین رونمایی از اسلحه Desert Fossil بسیار از گیمر ها هیجان انگیز شدن و شانس خود را برای به دست آوردن این اسکین کمیاب امتحان میکردند. گیمر های زیادی یوسی خود را خرج این گان زیبا کردند اما کسان کمی به این گان دست یافتند. در کناره های این گان زیبا دو اسکلت وجود دارد که این را بسیار جذاب کرده است.

قطعا یکی از بهترین اسکین گان پابجی که صدر بهترین ها میباشد گان Glacier M416 میباشد. این گان زیبا دارای رنگ بسیار زیاد آبی یخی میباشد و همین موضوع این را بسیار زیبا کرده است. اسکین گان Glacier M416 دارای آپدیت میباشد و بعداز آپدیت میتوان از امکانات جالب و عالی آن استفاده کرد. این اسکین گان کمیاب در زمان های قبل در صندوق کلاسیک بوده و کسی به این گان دست پیدا نکرده است.

بهترین اسکین گان پابجی موبایل رایگان

برای به دست دسترسی سریعتر به اسکین های کمیاب پابجی نیاز به شانس بسیار زیاد دارید و مقداری خرج پول دارید. برای بیشتر گیمر ها که در یوتیوب فعالیت میکنند این گان ها اعتبار میباشد و ارزش خرید آن را دارد. همانطور که باهم مطالعه کردیم دسترسی به این اسکین ها نیاز به به صبر و شکیبایی دارد. اگر به دنبال راه سریع هستید میتوانید در مسابقات پابجی شرکت کنید و پیروز شوید از این رو به اسکین گان پباجی برسید. اما اگر به دنبال راه سریعتر هستید میتوانید برای خرید یوسی پابجی موبایل همین حالا از سایت گوست گیم خرید کنید و لذت ببرید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • توضیحات
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • افزودن به سبد خرید
بیرون کلیک کنید
مقایسه
0
0